Lekker slapen garantie

Beddenwebshop biedt de beste kwaliteit voor de scherpste prijzen. Toch kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is of dat kapot gaat nadat u dit in gebruik hebt genomen. Vaak vindt u voor kleinere problemen een oplossing in de handleiding van het artikel of op de website van de fabrikant/het merk.

Vindt u in de gebruiksaanwijzing geen oplossing, dan kunt u uiteraard ook contact opnemen met onze klantenservice. Voor een snelle afhandeling vragen we u de afleverbon en artikelgegevens bij de hand te houden. 
We kijken natuurlijk of de garantiebepalingen, op uw persoonlijke situatie van toepassing zijn en zorgen samen met u voor een passende oplossing.

Heeft u een artikel ontvangen dat kapot is? Meldt aub dit binnen de zichttermijn en, als dit mogelijk is, ruilen we het direct om.

Heeft u bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten. 

Indien uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldoet dan kunt u dit aan ons melden per email binnen de zichttermijn en tevens retourneren binnen de zichttermijn, deze bedraagt 7 dagen. Enkel in onverbroken, originele verpakking wordt uw bestelling gerestitueerd, in onberispelijke/onbeschadigde staat. Indien uw retournering niet als zodanig door u verstuurd wordt dan vervalt uw recht tot retournering. U krijgt uw bestelling dan direct retour en restitutie zal niet plaatsvinden.

Contactgegevens:

Vlietskant 22 
4141 CL Leerdam
tel. 0345 - 613725
info@beddenwebshop.nl 

cbwerkendokhuizenleerdam