Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Beddenwebshop biedt de beste kwaliteit voor de scherpste prijzen. Toch kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is of dat kapot gaat nadat u dit in gebruik hebt genomen. Vaak vindt u voor kleinere problemen een oplossing in de handleiding van het artikel of op de website van de fabrikant/het merk.
Vindt u in de gebruiksaanwijzing geen oplossing, dan kunt u uiteraard ook contact opnemen met onze klantenservice. Voor een snelle afhandeling vragen we u de afleverbon en artikelgegevens bij de hand te houden.
We kijken natuurlijk of de garantiebepalingen, op uw persoonlijke situatie van toepassing zijn en zorgen samen met u voor een passende oplossing.
Heeft u een artikel ontvangen dat kapot is? Meldt aub dit binnen de zichttermijn en, als dit mogelijk is, ruilen we het direct om.
Heeft u bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten.
Indien uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldoet dan kunt u dit aan ons melden per email binnen de zichttermijn en tevens retourneren binnen de zichttermijn, deze bedraagt 7 dagen. Enkel in onverbroken, originele verpakking wordt uw bestelling gerestitueerd, in onberispelijke/onbeschadigde staat. Indien uw retournering niet als zodanig door u verstuurd wordt dan vervalt uw recht tot retournering. U krijgt uw bestelling dan direct retour en restitutie zal niet plaatsvinden.
Contactgegevens:
Vlietskant 22
4141 CL Leerdam
tel. 0345 - 613725
info@beddenwebshop.nl